GTA 6 ممکن است همچنان در زمان‌بندی مقرر خود باشد – گزارش

زمان انتشار GTA‌6 تغییر کرده ؟

GTA 6 ، بازی محیط باز پیش رو راک‌استار، هنوز مسیری طولانی را پیش رو دارد تا به موعد عرضه‌ی برنامه‌ریزی شده خود در سال آینده برسد. ، و گزارش‌های متعددی درباره‌ی برنامه‌زمانی عرضه‌ی این بازی – از جمله تأخیرهای ممکن – در حال حاضر به تضاد افتاده‌اند.

به گزارش Kotaku، راک‌استار نگران بود که گرند ثفت آتو VI ممکن است از پنجره زمانی عرضه در سال ۲۰۲۵ خود عقب بماند. ، این امر منجر به در نظر گرفتن تغییر موعد عرضه به سال ۲۰۲۶ شده است. پس از آن، گزارش Kotaku داستان خود را به‌روزرسانی کرد و اعلام کرد: “هرچند اوایل سال ۲۰۲۵ ممکن بود، اما دیگر هدف عرضه‌ی گرند ثفت آتو VI نیست.”

در اوایل هفته گذشته ، بلومبرگ اشاره کرد که شرکت مادر راک‌استار، یعنی Take-Two، سهام خود را با ۵.۲٪ کاهش داده است. این اتفاق به دلیل گزارشی بود که اظهار داشت GTA VI دچار تأخیر شده و ممکن است تا سال ۲۰۲۶ به تأخیر بیفتد. گزارش بلومبرگ توضیح داد که اگرچه GTA VI دچار تأخیر شده است، این امر قابل پیش‌بینی است زیرا انتظار می‌رود که این بازی بسیار بزرگ باشد. گزارش بلومبرگ اظهار داشت: “بازی‌های ویدیویی همیشه دچار تأخیر می‌شوند.”

اما به تازگی، Insider Gaming گزارش داده که منابع نزدیک به پروژه اعتقاد دارند که GTA VI “برنامه‌ریزی شده” است. ، و هر نشانه‌ای که در حال حاضر به تأخیر اشاره دارد “تخمین خالص” است.

براساس گزارش‌های متضاد برای یکی از بزرگترین عرضه‌های بازی ویدیویی تاریخ، GTA VI، در حال پیوستن است .، اگر تأخیری در آینده رخ دهد، متعجب نباشید، زیرا راک‌استار تاریخ طولانی از تأخیر در عرضه بازی‌ دارد. به عنوان مثال، ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که GTA V در بهار سال ۲۰۱۳ عرضه شود، اما به تأخیر افتاد و در سپتامبر همان سال منتشر شد. همچنین همین اتفاق با آخرین بازی آن، Red Dead Redemption II، افتاد. این بازی ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، اما تا بهار سال ۲۰۱۸ و سپس دوباره تا تاریخ عرضه‌ی نهایی در پاییز ۲۰۱۸ به تأخیر افتاد.
آیا بعد از مطالعه این خبر یا مقاله هنوز هم فکر میکنید زمان انتشار GTA‌6 تغییر کرده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *